top of page

Hoe werkt het?

Productie Persoonlijke presentatie

Met deze presentatie kunt u een persoon virtueel in de kamer laten verschijnen! Op deze manier wordt uw boodschap super persoonlijk en impactvol. Met een call to action button kan er vervolgens direct gelinkt worden naar een webshop of andere webpagina. (richttijd boodschap: 60 seconden)

 

Stap 1:   De persoon wordt in een sessie van 2 uur gefilmd in een studio.

Stap 2.   De opname wordt in overleg met u geëdit.


Stap 3:   Technische realisatie van de AR toepassing

Stap 4:   U ontvangt een AR link + QR-Code met uw unieke ervaring.

Product presentatie

Met deze presentatie toont u op unieke wijze uw product.

De gebruiker kan er omheen lopen en ook de details van dichtbij bekijken. Op deze manier verkoopt uw product zichzelf en kan er direct gelinkt worden naar bijvoorbeeld de webshop of andere webpagina’s

 

Stap 1:   Uw product wordt (3D) gescand of digitaal nagebouwd.

Stap 2.   Er worden 3 kleuropties ontwikkeld met keuzemenu.


Stap 3:   Technische realisatie van de AR toepassing. 

Stap 4:   U ontvangt een AR link + QR-Code met uw unieke ervaring

Online (pop-up) Store

Met deze presentatie zet de gebruiker uw online store in de woonkamer om er vervolgens in te lopen en uw verhaal of producten te ontdekken. Op deze manier kunt u een optimale merkbeleving creëren die de gebruiker lang bij zal blijven. Natuurlijk kan er direct gelinkt worden naar de webshop of andere webpagina’s

 

Stap 1:   Uw product wordt (3D) gescand of digitaal nagebouwd.

Stap 2.   Er worden 3 kleuropties ontwikkeld met keuzemenu.


Stap 3:   Technische realisatie van de AR toepassing.

Stap 4:   U ontvangt een AR link + QR-Code met uw unieke ervaring

Persoonlijke_pres
Product_pres
pop_up_store

Meestgestelde vragen

FAQ_anker
  • Waarom zijn onze deals zo voordelig?
    Bij ons zijn de kosten en de productie van Augmented Reality transparant. Het is volledig helder wat wij doen en wat u dient aan te leveren. We verwachten dat u al een idee heeft over hoe u Augmented Reality zou willen inzetten in uw presentatie. Dat scheelt heel veel uren die een agency normaal aan u factureert. En we hebben het productieproces van verschillende Augmented Reality toepassingen in presentaties zoveel mogelijk gestandaardiseerd. Hierdoor kunnen we efficiënt werken. Dit scheelt ook veel uren, dus goedkoper.
  • Hoe gebruikt u AR in uw presentatie?
    Een van de fundamentele mogelijkheden van AR is dat het statische afbeeldingen en locaties tot leven kan brengen met animaties, afbeeldingen en meer informatie. U kan bijvoorbeeld een filmposter scannen om de trailer te zien. Deze specifieke AR-functionaliteit werkt uitstekend voor presentaties. Stelt u voor dat u uw publiek een afbeelding op het scherm laat zien die ze vervolgens verder kunnen verkennen met hun AR-app. Als u bijvoorbeeld een auto presenteert, kunt u er een afbeelding van laten zien en leden van het publiek kunnen vervolgens in realtime het interieur en exterieur in detail verkennen met hun telefoon. Hierdoor kan uw publiek informatie ervaren in plaats van het alleen maar te horen.
  • Waarom Augmented Reality gebruiken in uw presentatie?
    Een van de grootste obstakels waarmee bedrijven en/of hun productpromoties worden geconfronteerd, is ervoor te zorgen dat hun publiek zich betrokken en verbonden voelt met de presentatie en boodschap. Met augmented reality nodig u het publiek uit om deel uit te maken van de presentatie. In plaats van tegen ze te praten, geef u ze de kans om direct deel te nemen aan en te ontdekken wat u deelt. Dit maakt een presentatie niet alleen aantrekkelijker en boeiender, maar het geeft de toehoorders ook het gevoel dat ze de controle hebben over hun leerervaring. Bovendien roept het ervaringen, ideeën, reacties en verbinding op die u gewoon niet zult bereiken met een standaard diavoorstelling.
  • Hoe kan ik presentaties op afstand verbeteren?
    De wereld werkt steeds meer op afstand. En hoewel dit fantastisch is voor flexibiliteit, gemak en creativiteit, kan het presentaties echt schaden. Onderzoek wijst uit dat de combinatie van lichaamstaal en visuele hulpmiddelen nog belangrijker is dan de inhoud die u levert. Maar als u presenteert via een webcam of Zoom, dan kunt u uzelf of uw visuals maar één keer laten zien, niet beide. Met Augmented Reality in uw presentatie kan dat wel.
  • Welke content werkt het beste in uw AR presentatie?
    De voornaamste type Augmented Reality content dat wordt gebruikt in presentaties: 2D Video 3D Model 3D Animation 4K Video Streaming 360 Video 3D Holographic
  • Hoe kan Augmented Reality in uw presentatie effectief zijn?
    Storytelling AR maakt nieuwe manieren van verhalen vertellen en product presentaties mogelijk. Het introduceert nieuwe en alternatieve perspectieven en verandert de manier waarop we verhalen vertellen, delen en zelfs onthouden. Visualisatie AR is een krachtige visualisatietool. Het stelt u in staat om een ​​product, dienst of bedrijf in een realiteit te brengen die anders meer oppervlakkig, statisch of moeilijk te vatten is.
  • Wat gebeurt er op een opnamedag in een greenscreen studio?
    Voor het realiseren van uw persoonlijke AR-presentatie maken wij een opname in een greenscreen studio. Dit houdt in dat de presentator of presentatrice naar de studio in Amsterdam gaat, waar in 2 uur een opname gemaakt wordt voor een greenscreen. Voorafgaand aan deze dag wordt een draaiboek opgesteld, met daarin een planning, kledingvoorschriften en het script. Voordat de daadwerkelijke opname start, zal indien nodig visagie plaatsvinden. Daarna zal het script een aantal keer geoefend worden met de director. Wanneer onder andere het tempo goed gaat, worden er een aantal takes opgenomen. De beste take wordt uitgekozen en geëdit voor de AR-presentatie.
  • Wat moeten wij aanleveren als we AR in een presentatie willen?
    Om van uw idee een succesvolle Augmented Reality presentatie te kunnen maken, hebben wij input nodig. Denk hierbij aan informatie over de volgende punten: - Welk type AR-presentatie heeft de voorkeur? - Wat is de doelgroep? - Wanneer moet het ingezet worden? - Waar wordt het ingezet? Voor de productie van de AR-presentatie hebben wij het volgende nodig: - Branding: font, huisstijl, logo. - Een presentator/presentatrice of producten. - Eventueel visuele voorbeelden van je idee.
  • Wat is de doorlooptijd van een AR - productie?
    De doorlooptijd van de AR-productie verschilt per type presentatie en is afhankelijk van specifieke wensen. Gemiddeld is de doorlooptijd 4-6 weken.
bottom of page